Färska apelsiner och lite mer

Hej här kommer ett nytt inlägg.
 Hej jag kan förklara varför jag inte har varit inne på bloggen på ett tag. Jo för att vi har haft massa prov den förra vecka så jag har pluggat i två - tre veckor. Men nu kan jag blogga igen och om jag är seg på bloggen så kan ni följa mig på insta, och skriva på nått inlägg som jag lägger upp och jag heter : hannnnnis med 5 n, så men nu kan vi gå till det jag skulle skriva om. Jag har börjat med en diet så jag kommer ge tips till er som vill gå ner i vikt. Jag kommer svara på era frågor som ni ställer nånstans och jag kommer ge recept till en massa saker och här kommer en drink. Men jag kommer ha en drink varje vecka så ni vet.
 
Recept
2 st apelsiner
 
Gör så här:
Skär av toppen på apelsinen. Ta sedan en citruspress och vrid ur saften.
Fyll ett högt glas med (is) och saften från apelsinerna.
 
 
Men den här var väldigt enkelt men det är en snabb drink och det är inte det här som är vecko drinken!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannis.se

hej jag heter Hanna jag är en tjej på 13 år och jag gillar att baka , filma , pyssla , fixa och sjuna

RSS 2.0